TORSDAG OCH FREDAG

Igår jag jag på fa för att spela in en låt till våran Tobbe. Det tog fyra timmar att göra den så jag kom hem halv elva och var sjukt trött men det bästa var då att min syrra hade gjort varm choklad och knäck till mig som jag fick äta så att jag skulle bli pigg eftersom jag blev tvungen att göra läxorna eftersom jag inte orkat göra dem tidigare. Och har ett stort prov i dag och tre engelska läxor. Sedan ligger jag efter i exakt allt för jag varit sjuk så jag blev tvungen att göra det också. Så jag hoppas verkligen att det kommer gå bra även fast jag inte tränat så mkt. Ikväll ska jag till fa och baka pepparkakor är taggad för då träffar man alla som man inte har haft tid att träffa i veckan pga läxorna och sjukdagarna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0