Hejjsan Svejjsan!!!! <3

Hej Look här! :)
Jag längtar till i morrn... :]  För jag och min kompis / man ska till umelagun o bada! :D
Kommer bli AWESOME! ;D <3 Ksk ringer några andra polare vet ej? ;] <3
Kommer förmodligen va där ganska länge... Sola o bada! De e livet de!!!!;D <3
Föresten ni kanske inte vet vem lisa är? :] joo...<3 Det är min man (host) eller asså hon är min man jaa..... Vi gifte oss på paradisbadet när vi var på klassresa men vi gifte oss för vi var kompisar!;D <3
Då var det så här att en dg var jag o lisa med våra kompisar Jesper o Emeric tror jag... Sen hade våran kompis Jesper massa såna här tandläkar-ringar (för barn) Och då såå ja... Friade lisa till mig:D
Sen gick det någon vecka eller så och vi visade våra ringar för alla och sa att dom var välkommna på vårat bröllop om dom kunde... För det var ju trots allt i Övik:)   
Men men....  Karolina och signe våra best-mans anårdnade hela vårat bröllop!  till exempel karro hon sydde en slöjja på slöjden ;) Och som ni kanske vet äääälskar jag Justin bieber och lisa så då gjorde dom om låten baby baby till en låt om oss osså gifte vi oss i omklädnings rummet Emma var fotograf och resten av tjejerna i klassen var gäster... :)) <3 
HAHAH glömmer aldrig den dagen. Ojj ojj vad jag har pratat mycke nu ska jag bara lägga in någon bild på lisa o mejj! :) <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0