DEN HÄR VECKAN KOMMER BLI NICE!!!!;D

Hejj alla snyggingar!! Look här!!!!:)
Den här veckan kommer bli as nice!!!!Jag ska berätta varför......:] Asså allt som kommer hända efter skolan kommer här...
MÅNDAG:Typ inget hemma och slappa!:)
TISDAG:Ksk kompis sen träning:)
ONSDAG:Slalom på bräntis med skolan.:) Sen ksk stan med emma:)  föresten kolla in hennes blogg:]  http://hardhubbe.blogg.se    as nice. Varje fall efter ksk satn med emma blire rep med giddez och träffa alla najjziga kompisar där!!!!;D
TORSDAG:Typ inget eller slappa sen fara på träning:)
FREDAG:BÄSTA DAGEN PÅ HELA VECKAN!!!!!;D Therese kommer!!!!!:) Jag slutar skolan och far ner på stan och sen hämtar jag therse på busstationen!!!!:) Vi kommer antagligen gå ner på maxi på kvällen asså jag och min Therese.Föresten hennes blogg kan ni också kolla på!!!!:] http://baabii.blogg.se

Sen äre bara helg och jag ska bara vara med Therese! FÖRESTEN HÄR KOMMER EN BILDBOMB PÅ MASSA KOMPISAR!!!<3 ÄLSKARER
XOXO//LOOK;*<3


THERESETHERESE


EMMA



EMMA OCH HENNES KILLE PÅ FESTEN HOS SANNA






NELLY<3



TH OCH NELLY<3




JAG O LISA<3



PERRA<3


CARRO<3


SAANNA<3


SLALOM<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0