Livet är hårt ibland!

Livet är Hårt ibland! Men sååå är det och när det blir hårt har man fått massa läxor som man plågas av efter loven då dem ger oss massa läxor dem första dagarna!
Läxor är inte det bästa man vet eftersom det är nedhugda träd och då förstör man miljön för träden behöver syre och vi behöver träden annars kan vi inte leva på jorden så vrf TAR DEM BORT TRÄDEN??? är det bara för att plåga oss ungdommar eller?
Men det är ju bara 5 veckor till PÅSKLOVET! Och det är ganska sköna veckor fram tills dess för imorgon slutar vi 10.30. Och vecka tretton och fjorton är det utväcklingssamtal och då brukar man få sluta efter lunch.
sen så får vi sluta tidigare på måndag!
Det som är bra med lov är att man får vara med sina kompisar och ha roligt! Men min farmor kommer upp på påsklovet så jag kommer inte kunna vara med mina kompisar. Eftersom jag måste vara med henne för hon kommer inte upp många gånger varje år. Hon bor nämligen i Södertälje. Men så är väl livet ibland får väl hitta lite tid då jag kan vara med mina kompisar på lovet det borde inte vara så svårt.
PUSS OCH KRAM POOM!


Kommentarer
Anonym

Man hugger ju ner träden för att vi människor ska kunna använda papper, trä mm! ^^

2011-03-15 @ 20:52:08
Patrik

Snygga ni ärr!!

2011-03-15 @ 20:59:32
Sandra

jättefin blogg ni har!:)

2011-03-15 @ 21:01:30
POOM

Tack! ;)

2011-03-16 @ 20:47:59
URL: http://lookpoom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0