Nice!!!!;D

Tjeena!;P Look här. Det var awesome i går först så var jag på skolan...
Det var fredag så det var väldigt lungt.
Sen så gick jag och några kompisar till en komisar och chilla och såg på "INGEN BOR I SKOGEN".
(As bra), sen gick vi ut och filmade det blev jätte bra!;P
Sen drog jaah hem och bara tog de lungt ett litet tag innan det var dags att dra till Poom...
För i går som ni kanske redan vet så skrev ju Poom att vi skulle ha tårttävling det var gött.
(Ska jag vara ärlig blev mitt lags tårta godast!!;P).
Sen for jag hem och gjorde inget spec.
Och nu sitter jag här och bara chillat hela dagen.
Fast nu ska jag slå in ett paket min farfar fyller år;))
mycke NICE!!!
Jag har kööt en sån här data-grejj om ni undrar!   
SESH;*//LOOK (AND POOM)!!!!!;D


Kommentarer
POOM

Nej våran var godast!

2011-03-19 @ 17:22:28
URL: http://lookpoom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0