Nu är jag lessssssssssssss!!!!

NU FÅR DET VARA NOG JAG ORKAR INTE VARA SJUK LÄNGRE!!!!!!!!!!
Nu har jag vait sjuk i tre månader och det är verkligen jobbigt
för när man börjar att bli frisk då blir man sjuk igen.
Och nu har jag blivit riktigt dålig och itorsdags var jag på betrigsväg
men sen på fredan var det inte bra.
när jag vaknade hade jag så ont i mitt huvud så att allt snurrade
jag var exremt yr allt bara snurrade och halsen brände så jag vet inte vad!
Idag var jag bättre så jag for på loppisen men när jag kom hem blev jag sämre!!!!!
JAG BLIR GALEN PÅ FÖRSKYLNINGAR SOM ALDRIG VILL GE SIG!
Aja nu till något annat lite roligare!!!
Att det är påsklov om 3 veckor!
Det känns ganska långt till sommarlovet eftersom vi inte får lov fören den 15 Juni.
NU SKA JAG GÅ OCH SOVA SÅ ATT JAG BLIR FISK NÅGON GÅNG!

XOXO//POOM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0