Himla skit....

Denna dag blev inte lyckad för på första lektionen får man veta att då det är planeringsförmiddag får vi inte ledigt för att vi har hk blev lite små sur. sedan på idrotten är det bara saker som jag inte kan göra och min idrottslärare tvingar mig att göra det. sedan ikväll så när jag kommit ner på stan får jag ett meddelande att fpn är inställd. så då är det typ bara att vända igen sätta sig på bussen i en halvtimma till tack Sanna blev så glad när jag fick veta det. och sedan har jag haft migrän hela dagen som gjorde allt detta ännu värre.... Så denna dag blev inte så lyckad hoppas morgondagen blir bättre slutar efter lunch så det är ju skönt och efter middagen ska jag fara och simma och kanske fara en liten sväng till Edvin eftersom han har öroninflamation.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0