19 april

Idag äre 19 April och det har varit en stressig dag på jobbet. Diskmaskinen var sjuk idag så jag var diskkvinna och servitör samtidigt. Men det var faktiskt några riktigt bra saker hon hände där. Aja efter jobbet bestämde jag mig för att trippa över till hjärtat som man inte träffat sedan morsan fyllde år. Så det var ju trevligt att prata lite med henne. Just nu sitter jag och kollar på hockey och har tagit fram ben and Jerry för jag hoppas verkligen på sm- guld i dag det kommer ju bara att vara onödigt med en sjunde match. Jag skulle bli väldigt glad om ni kommenterar vad ni vill att jag ska blogga om. Bjuder på en bild innan jag ska gå och fortsätta att kolla på matchen.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0