Det finns inga ord......

Nu är jag trött på att bli nedtryckt av alla dessa fula ord som du skickar mig dagligen
jag vet att det är du så jag ber dig verkligen att du ska sluta.
Jag fattar inte hur du kan säga att du mår bra när du trycker ner andra.
Jag var en glad tjej som alltid hade ett leede på läpparna
även om jag hade det jobbigt men nu har du verkligen gått för långt.
Eftersom jag inte orkar hålla leedet uppe.
Jag vill verkligen kunna må bra men du gör det så himla svårt.
Det är så himla många som drabbas av detta dagligen
men vågar inte stå upp och säga ifrån.
Men jag tänker inte ge mig fören du slutar.
jag tänker stå upp för den jag är för jag tänker aldrig låta någon trycka ner mig.
Jag har alltid behandlat folk som jag vill att dem ska behandla mig
och jag gör det med dig också .
Men det är något som gör att du inte kan behandla mig som jag behandlar dig.
Jag skrev detta inlägg för att kände att jag behövde skriva av mig
och jag står verkligen för den jag är .
Va dig själv och våga kämpa för den du är!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0