TO MY HEART!

Ingen blogglust = inga nya blogginlägg
jag måste få igång blogglusten snart igen
men tänkte försöka göra ett lite inlägg för carros skull.
Så om ni vill så kan ni ju tipsa mig om vad ni vill att jag ska blogga om.
Idag vare första dagen på nya stället det kändes bra och var mkt roligt
lagade lite mat och imorgon ska vi baka 50 st tårtor.
Det blir ju roligt och efter de ska jag ta med pasta till Benjamis.
aja det blev ett litet inlägg iallafall till Carro
tänkte bara säga till dig att jag har hittat en jätte bra blogg
så Carro läs den gärna
http://www.viktorfrisk.com/page/2/
tänkte bjuda på en bild från Grannis
sedan får ni sova gott så ska jag försöka hålla igång bloggen på hel tid igen!
PS: Carro ring mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0