Världens bästa :]

Vill bara tacka och berätta hur underbar du är.
Du finns där för mig när allt är som svårast,
hjälper mig att komma på banan igen.
Det är du som gör att mitt liv får en mening.
Det är du som är hoppet i den svåra nedgången.
Det finns inga ord för hur mkt du betyder för mig.
Jag vet inte vad jag skulle göra om du släppte min hand.
När jag är nere i den djupaste dal finns du där
och sträcker ut din hand för att hjälpa mig upp.
Du har ett sådant fint leede som aldrig slutar le så det är svårt att inte le.
Du har det finaste leedet i hela världen.
Du har det vakraste skrattet om man hör dig skratta är det svårt att låta bli.
Tack Carro för att du finns vid min sida det betyder enormt mkt.


Kommentarer
caroline

naw, detsamma finis:)<3

Svar: aaw, tack <3
Lydia och Pernilla

2012-04-24 @ 20:55:45
URL: http://cbfoto.webblogg.se/
POOM

aaaaw du är för söt hjärtat <3

2012-04-24 @ 21:35:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0