världens bästa bror <3

Jag är så grymt tacksam över att jag har lärt känna dig.
Du tar alltid hand om mig och du beter dig som att du skulle vara min bror. 
Du vill alltid att jag ska må bra och gör allt för att jag ska börja skratta.
Du är en av mina bästa vänner och du betyder grymt mycket för mig,
eftersom att jag inte vet vad jag skulle göra utan dig. 
 
Du lyser alltid upp min dag när man känner mig nere.
och du finns alltid där när jag vill ha någon att prata med
så lyssnar du alltid på vad jag har att säga. 
Jag avrundar inlägget med en liten dikt till dig eftersom
att jag skulle kunna skriva hur mycket som helst.
 
Min bror!
känner hans händer på min kind, när mina tårar faller
hör hans skratt eka i mitt huvud, när jag försöker sova
ser hans läppar le mot mig, när jag sluter ögonen
hans ögon ser djupt in i mina och säger "nej" när jag
vill sluta andas han ger mig kraft när jag är nära på att ge upp
han vill inte träffa mig, inte än
min bror skyddar mig fortfarande när han inte lever


känner hans famn som omfamnar mig när det är som kallast
hans andetag ger mig luft när jag tappar andan
hans tårar fäller han när jag håller på att ramla
men med hjälp av livets rep drar han upp mig igen
min bror älskar mig fortfarande.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0