DEN BÄSTA CAROLINE I VÄRLDEN! <3

Just nu sitter jag och skypar med massa
och sen så får jag ett meddelande från min älskade Carro
som ber mig att blogga så jag gör ett inlägg till henne. är ni berädda?
Kära min älskade Carro
du är den finaste på jorden
du betyder sjukt mkt
du är nog den bästa kompisen som finns i mitt hjärta
du vet inte hur mkt du betyder för mig
sedan den första dagen jag träffade dig  har jag alltid
kännt att vi kommer bli riktigt bra polare
och det är vi nu.
avrundar inlägget med en dikt och en liten fin bild <3
du är så snäll och rar
du är den bästa vänn jag har
min bästa vänn kommer du förbli
för ingen har så kul som vi
vi hittar alltid på en massa trams
om vi bråkar blir vi alltid sams
du är den bästa vän jag har


Kommentarer
CAROLINE

aw, blir alldeles tårögd!

älskar dig mest bästavän<3

du betyder sjukt mycket för mig,

glöm aldrig det!

2012-01-31 @ 22:48:49
URL: http://cbfoto.webblogg.se/
POOM

aaw,det ska du ju int behöva bli <3,du kommer alltid att finnas i mitt hjärta vad som än händer. om det är något så kan du prata med mig <3

finns alltid för dig <3

2012-02-01 @ 07:49:17
URL: http://lookpoom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0