Some die young <3

Idag är det ett år sedan katastrofen i oslo. 
Jag minns själv hur jag fick ett samtal i från min mor hur hemskt jag tyckte att det var 
,eftersom att mina ledare i oxford bestämt sig för att inte berätta något.
Jag tänkte ju att vem som helst kunde ha blivit dödad eftersom man känner en del ifrån Norige. 
Bredvik är en sjuk jävel som hjärntvättat sig själv och 
efter alla år som han planerat detta måste han ha tappart bort sig själv.
Och det är så sjukt  om han bara får vård så kan ju sjukhuspersonalen släppa ut honom när de ser honom som frisk men om de låser in honom bakom lås och bom kommer han att vara inne i 21 år.
Jag tycker inte att man ska göra något stort av det eftersom han inte förtjänar någon uppvaktning.
Därför tänker jag avrunda detta inlägg med Lalehs some die young.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0