Världens bästa vecka! :]

Den här veckan har varit awesome! :]
Den började med att jag i måndags var med Benneboy och vi tog det bara chill.
Sedan i tisdags for jag på stan med familjen,
efter det tog jag mitt pick och pack och drog till världens bästa tjej Carro.
Hos henne var vi ett helt gäng och vi spelade brännboll och körde en del tävlingar.
Sedan for de som inte skulle tälta hem och vi slog upp tältet och gjorde det hemtrevligt. 
Sedan var vi ute en liten stund och hade det bara trevligt.
I fredags så for jag till Edvin med Sanna och Viktor,
Carro och Ada kom senare när de kommit hem ifrån Nordmaling.
Vi var mest ute och gungade men sen så var vi i en lekpark.
Det började bli lite kylligare på kvällen så då gick vi in och såg på film och bara hade det mysigt.
Och idag har jag varit på kalas hos Benneboy som var väldigt trevligt. 
Men nu ska jag gå och mysa med familjen innan jag drar ner i landet.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0