30-års kalas

Idag ska jag iväg med familjen på 30-års kalas.
Det ska bli kul för det kommer vara många som man känner. 
Fast vädret är inte det bästa det bara regnar och regnar....
Jag som hade tänkt ta klänningen idag....
Det får väl bli ett par byxor...
Jag hittade ett par byxor som jag inte använt på århundaden...
Och de har alltid varit thighta,
men nu är den väldigt stora i bena så att man knappt kan ha dem.
Men det får gå för de är dom finaste byxorna jag har...
Sedan så hittar man väl någon blus eller något dagen till ära....
Igår var vi på stan och hittade en pressent som vi hoppas blir bra...
Nä men  nu ska jag leta efter någon bättre tröja...
Hoppas ni också får en underbar dag trots regnet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0