Minneslunden <3

Idag var jag och hela min släkt på mammas sida på minneslunden,
där min älskade morfar ligger.
Nu är det 4 år sedan han lämnade oss.
Han kämpade för att överleva cancern i höften,
men det var inte det enklaste.
Smärtan tog över och han orkade inte längre.
Det började med att han slutade att äta,
då började vi förstå att det var något som inte stämde.
Det var en helgdag då alla i släkten bestämt träff för att hälsa på honom.
Innan vi gick fick jag en kram och han viskade i mitt öra att jag skulle ta hand om mormor.
Då visste jag att jag aldrig skulle få se honom igen.
Det var inte det bästa ögonblick jag upplevt för jag visste att jag aldrig skulle få träffa honom igen.
Saknaden är stor och dessa 4 år har varit extremt jobbiga utan dig.
Du var den person som lyste upp vardagen och du hade alltid ett leende på läpparna.
Efter alla dessa år som du lärt mig en massa och vi har gjort en hel del konstiga saker.
Jag kommer aldrig glömma alla dagar då du lyst upp min dag.
Du kommer du alltid att ha en stor plats i mitt hjärta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0