Stan.

Idag var jag på stan en sväng eftersom de är kulturnatta.
Då passade jag på att leta en klänning till konfan.
Men jag hittade en del annat som jag tänkt köpa länge som inte blivit
av eftersom jag inte tagit mig ner och har inte haft tid.
Men idag blev de av så tänkte visa vad jag köpt.
1. BB Cream, Galnier.
Jag köpte BB Cream för att den funkar som en vanlig hudkräm
och man kan använda den som en foundation och den är bra för huden.
den tar också bort påsar under ögonen.
och jag har väldigt stora påsar under ögonen så de är skönt att inte se trött ut hela tin.
2. hårnålar.
Det är alltid bra att ha och de försvinner lätt.
jag tycker att de är kul att fixa olika frisyer
så då är de kul att ha hårnålar som man man fixa de med.
Eftersom jag har vädligt uppklippt hår.
3. En tunn rundhalsduk.
Har alltid letat efter en tunnare rundhalsduk
eftersom jag bara har min tjocka och den är väldigt varm
nu på våren och de är bra att ha en liten tunnare
så att man inte behöver gå runt och svättas.
Jag köpte min i vit men har inte hunnit ta kort på den
och på affärens hemsida är artikeln slut så jag tänkte visa den i grå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0