Dålig uppdatering :(

På den senaste tiden har det varit väldigt dålig uppdatering på bloggen
eftersom att jag inte haft tid thelt enkelt till att blogga.
Jag har istället haft väldigt mycket plugg som jag behövt ägna min tid åt
sen den tid som blivit över har jag spenderat med
Benjamin,varit på vårdcentralen och varit på en konfaåterträff förra helgen.
Men nu ska jag försöka komma igång med bloggandet igen.
Helgen spenderas hemma i min ensamhet
fast så ensam blir den inte eftersom att ikväll kommer min andra familj hit
och imorgon kommer min tredje älsklingsfamilj hit.
blir kanske något fler inlägg ikväll eftersom att benjamin inte kunde komma
men nu ska jag gå ner och fixa lite grejer till ikväll.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0