2012-12-29 - 2013-01-02

Nu har man varit hemma ett tag
men idag kom jag hem ifrån en underbar nyårsfestival.
Dessa fem dagar har verkligen var underbara.. 
samtidigt som dem ibland fyllts med tårar.. 
Vi har fått höra fantastiska pedikningar
samt fått höra vittnesbörd som gick direkt till hjärtat.
Vi har lärt känna nya människor och dansat så att svetten runnit ifrån pannan.
Om jag skulle sammanfatta dessa dagar med fem ord skulle dem orden vara
kärlek, vänskap, gemenskap, närmare gud, humor.
Jag sammarfattar dessa dagar med fem ord eftersom att
jag skulle kunna berätta om dessa i evigheter och det har jag inte tid med
och jag tycker att dessa ord passar väldigt bra....
Dessa fem dagar kommer jag aldrig att glömma.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0